Nics A&D-blog runder 20.000

Nics A&D-blog har nu været i luften i ti måneder. Siden lanceringen i august 2006  har den rundet 20.000 besøg – og er dermed blandt Danmarks 100 mest læste blogs på en god dag (Kilde: chart.dk). Blog’en henvendte sig i  starten primært til studerende og ansatte ved Arkitektur og Design ved Aalborg Universitet, men bliver i stigende grad besøgt af andre i ind- og udland med interesse for arkitektur og design.

Nics A&D-blog har indtil videre været i P1 men ikke i Kina

One comment

  1. Hej Nic,
    Det er en super blog du har med en masse fede indlæg, men jeg kunne måske godt savne nogle billeder. Jeg er selv ny i ‘bloggosfæren’ og synes det er inspirerende at se andre som blogger om arkitektur. Jeg har nok ikke selv helt fundet mit fokus på bloggen, men jeg arbejder da på det. Tillykke med de 20.000 kliks! Du er velkommen til at give en kommentar til min blog http://kreutzerandthecity.blogspot.com
    vh David Kreutzer, Arkitekt MAA

Leave a Reply

