Er Nics A&D-blog for kontroversiel for kineserne?

Der er tidspunkter hvor man ikke ved om man skal le eller græde. Jeg har netop modtaget nedenstående eMail fra en A&D-studerende, Louise Fiil, der ikke kan komme ind på blog’en, mens hun opholder sig i Kina. På sin vis er det jo en ære at blive fundet for kontroversiel til at blive lukket ind bag ‘the Great Chinese Firewall’. Hvis det da er tilfældet. For at få det på det rene, vil både Louise og jeg gerne høre, om der er andre der har haft lignende problemer. Louise skriver:

Kaere Nicolai

Jeg skriver til dig angaaende blog’en, som jeg synes virker til at vaere et rigtig godt initiativ. Jeg er for tiden i praktik i Beijing, og synes det kunne vaere rart at foelge lidt med i ‘hverdagen’ paa A&D. Desvaerre kan jeg ikke faa adgang til siden fra computerne her i Kinaland, og ville bare lige hoere om du kender til andre der har problemer med at komme ind paa den?

Haaber alt er vel paa A&D,

Venlig hilsen
Louise Fiil, urb

One comment

  1. Pingback: Nics A&D-blog runder 20.000 « Nics A&D-blog

Leave a Reply

